Directors | Freeborn Ideas

Deutsche Bank – db kredyt

Jak zachęcić konsumentów do przenoszenia kredytów z jednego banku do drugiego w czasach kryzysu zaufania do instytucji bankowych? Postanowiliśmy wykorzystać rosnące zainteresowanie social mediami i fascynację takimi portalami jak Nasza-Klasa. Kampania db kredyt została oparta na insighcie mówiącym o tym, że podczas wspólnych spotkań po latach często rozmawiamy o ratach, finansach i sukcesie finansowym. Kampania „Spotkanie po ratach” dawała rozwiązanie na to, jak lepiej wypaść na takich spotkaniach. Zaoferowaliśmy byłym „klasowiczom” tylko jedną ratę i dodatkową gotówkę. Spot TV pokazał spotkanie klasowe po latach na żywo, z obowiązkowo brzmiącym z głośników hitem „Daj mi tę noc” zespołu Bolter. Do oddziałów banku zapraszaliśmy oczywiście na „Spotkanie po ratach”. To zrobiło wrażenie. Kampania błyskawicznie stała się hitem na youtube.com

Klient

Deutsche Bank

Zakres

TV, Prasa, BTL, Online

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zasady ich używania opisane są w Polityce Prywatności. Naciskając OK lub kontynuując oglądanie serwisu, akceptujesz zasady.

Polityka Prywatności